REGULAMIN
Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania i warunki korzystania z
serwisów internetowych Szkolenia-HolisticPrograms.com oraz HolisticPrograms.pl i ich subdomenach oraz warunki sprzedaży dostępnych w serwisach produktów.
Sprzedającym jest HolisticPrograms Adam Kasperek, ul.Zubrzyckiego 60/5 41-605 Świętochłowice, zwany także „Sprzedawcą” lub "HolisticPrograms"
Kontakt ze Sprzedawcą można uzyskać:
pod numerem telefonu +48 504-509-977
korzystając z adresu poczty elektronicznej: szkolenia@holisticprograms.pl
§ 1
Definicje
1. Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą
elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
2. Klient (Kupujący) – osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13. rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela
ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia lub
korzysta z innych usług Sklepu Internetowego (w tym również Konsument).
3. Przedmiot transakcji - Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby prezentowana na stronach oferta, była aktualna. Gdyby
jednak niektóre z Zamówionych Towarów nie były dostępne, Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Kupującego o zaistniałej sytuacji telefonicznie lub drogą mailową.
4. Towar – rzecz ruchoma, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
5. Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta poza Sklepem Internetowym w związku z charakterem sprzedawanych produktów.
6. Produkt – Towary i Usługi dodatkowe prezentowane w Sklepie Internetowym.
7. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (w tym drogą
telefoniczną).
8. Sklep Internetowy Sklep HolisticPrograms – serwis internetowy dostępny pod adresem www.szkolenia-holisticprograms.com za
pośrednictwem którego Klient może kupić Produkt.
9. Strona – Sprzedawca i Klient.
10. Strona Sklepu – każda strona bądź podstrona www znajdująca się pod adresem szkolenia-holisticprogrmas.pl.
11. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Produktów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu
Internetowego.
§ 2
Postanowienia ogólne
1. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Kupującego jest
zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
2. Sklep internetowy HolisticProgrmas prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
3. Wszystkie Towary oferowane w sklepie HolisticPrograms są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
4. Zakup biletu na szkolenie stacjonarne (event) jest równoznaczny ze zgodą na podpisanie przed jego rozpoczęciem oświadczenia dotyczącego zasad uczestnictwa w szkoleniu.
5. Holistic Programs zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia ze względów organizacyjnych.
§ 3
Składanie i realizacja zamówień
1. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.szkolenia-holisticprograms.pl i www.holisticprograms.pl są cenami
brutto podanymi w złotych polskich (zawierają podatek VAT). Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
2. Zamówienia przyjmowane są przez stronę internetową.
3. Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
4. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Kupujący prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adresu, na który Towar ma być wysłany oraz numeru telefonu i
adres e-mail.
5. W przypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Kupującym. Jeśli kontakt z Kupującym nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
6. Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak:
faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej,
zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu
lub organowi kontroli skarbowej.
7. Kupujący otrzymuje faktury VAT w formie elektronicznej w postaci pliku PDF jeżeli zaznaczy taką chęć wypełniając formularz zamówienia. Wystarczy zaznaczyć pole „Chcę otrzymać fakturę VAT”, a
następnie uzupełnić niezbędne dane.
8. W trakcie składania Zamówienia, Kupujący może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją
Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Kupujący ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
9. Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do
uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu i Klient ma
obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.
10. Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
11. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub momentem dokonania
zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji „za pobraniem”.
§ 4
Koszty i termin wysyłki
1. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany
telefonicznie albo drogą mailową. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
2. Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie
Sprzedającego.
3. Przesyłka dostarczona jest w terminie 14 dni roboczych bądź zgodnie z terminem podanym przy każdym produkcie na stronach serwisu. Jest to orientacyjny czas dostawy i dotyczy on zamówień z
opcją przesyłki „za pobraniem”. Przy wyborze opcji płatności „przelew” lub „płatność kartą lub przelewem online” do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków
na rachunku bankowym sklepu (zwykle 1-2 dni robocze).
4. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) wybranymi przez niego w momencie dokonywania zakupu, określonymi w cenniku transportu. Wysokość opłat uzależniona jest od rodzaju transportu
oraz sposobu płatności.
5. Sprzedający ma możliwość dochodzenia od klienta naprawienia szkody, zgodnie z art. 471 Kodeksu Cywilnego, jaką poniósł wysyłając przesyłkę za pobraniem, która nie została odebrana.
6. Szkodą jest poniesiony wydatek na opłacenie przesyłki, jak również koszty spakowania i zabezpieczenia na czas transportu przesyłki.
§ 5
Płatności
1. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub imienny dowód zakupu
(fakturę).
2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem (przy odbiorze towaru), za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU, przelewem na konto bankowe sklepu lub opłacając gotówką
na miejscu szkolenia (eventu).
3. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie wybranych opcji płatności na stronie.
§ 6
Odbiór towaru
1. Dostawy są realizowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
2. W przypadku dostawy, która ma zostać zrealizwoana poza terenem Rzeczpospolitej Poskiej, Kupujący poniesie dodatkowe koszty związane z realizacją wysyłki.
3. Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb
naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić
protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy
odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
§ 7
Odstąpienie od umowy
1. Klient, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez
podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie. Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje jedynie przez 14 dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od
dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Wskazane w tym paragrafie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową
lub gospodarczą.
3. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów
używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.
4. Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu nie podlegają m.in.: świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust.1, dotyczących nagrań audialnych i
wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania, świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego
zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócona lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, dostarczania prasy.
5. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt na adres siedziby Sprzedawcy.
6. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę.
7. W ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w punkcie 3 niniejszego
paragrafu wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta w formie plików PFD na wskazany adres e-mail. Klient powinien odesłać maila
zwrotnego z zawratym skanem podpisanej faktury korygującej bądź maila zawierającego treść "potrwierdzam treść oraz otrzymanie faktur korygującej". Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych,
Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta.
§ 8
Procedura reklamacji
1. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem
określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt Sprzedawcy (podstawa prawna – ustawa z dnia 27 lipca 2002 roku o
szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141 poz. 1176 ze zm.) i ustawa z dnia 2 lipca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zmianami).
2. Klient traci uprawnienia określone w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności
towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienie przed jego upływem. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza
się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego.
§ 9
Szkolenia
1. Zasady ogólne HolisticPrograms zastrzega, że bilety, które mogą zostać
anulowane, podlegać wymianie na inny produkt, zwrotowi lub przepisaniu na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia, to bilety pełnopłatne. Bilety zdobyte, wygrane, kupione w promocji
lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być zwrócone, wymienione czy przepisane na inną osobę lub kolejny termin tego samego szkolenia. Jednocześnie HolisticPrograms
zastrzega, że bilety zdobyte, wygrane, kupione w promocji lub otrzymane jako bonus w pakietach promocyjnych, nie mogą być wymienione na gotówkę bądź inny produkt.
2. Anulowanie szkolenia:
Anulowanie szkolenia po jego zakupie możliwe jest wyłącznie na zasadach opisanych poniżej:
- bezpłatne anulowanie szkolenie oraz zwrot pełnej, wpłaconej kwoty możliwe jest na 14 dni od momentu zakupu,
- w przypadku anulowania szkolenia na później niż 14 dni od momentu zakupu Klient powinien się liczyć z możliwością poniesienia kosztów anulowania,
- szkolenia podlegające anulowaniu to wyłącznie szkolenia pełnopłatne,
- anulowanie dopuszczalne jest wyłącznie drogą telefoniczną pod numerem +48 504-509-977 lub drogą elektroniczną na adres szkolenia@holisticprograms.pl,
- Dział Obsługi Klienta anuluje szkolenie i wyjaśni, na jakich zasadach zostaną zwrócone wpłacone pieniądze oraz z chęcią wyjaśni przebieg całego procesu. Rozliczenie kwoty z tytułu anulowania
szkolenia nastąpi indywidualnie po rozliczeniu kosztów poniesionych przez HolisticPrograms.
3. Przepisanie biletu na inną osobę:
W przypadku zakupu biletu na szkolenie Klient ma prawo do przepisania biletu na szkolenie na inną osobę, z uwzględnieniem następujących punktów:
- w przypadku przepisania biletu nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia, HolisticPrograms zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 20 PLN.
- w przypadku przepisania biletu na inną osobę po upływie 14 dni do szkolenia, HolisticPrograms zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 20 PLN.
- w przypadku chęci przepisania biletu na inną osobę w dniu szkolenia – HolisticPrograms zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 20 PLN.
- w przypadku nieprzepisania biletu na inną osobę i/lub niestawienia się na szkoleniu w dniu jego rozpoczęcia zakupiony bilet przepada, a wszelkie kwestie związane z ewentualnym przeniesieniem
biletu wymagają uzgodnienia z HolisticPrograms.
4. Zmiana terminu szkolenia przez Klienta / Przepisanie biletu na inny termin
szkolenia:
W przypadku zakupu biletu na szkolenie Klient ma prawo do przeniesienia biletu na szkolenie na kolejną edycję tego samego szkolenia za zgodą HolisticPrograms, z uwzględnieniem następujących
punktów:
- w przypadku przeniesienia biletu nie później niż 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia, HolisticPrograms zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 20 PLN.
- w przypadku przeniesienia biletu kolejną edycję tego samego szkolenia po upływie 14 dni do szkolenia, HolisticPrograms zastrzega sobie prawo do potrącenia opłaty manipulacyjnej 20 PLN.
- w przypadku niestawienia się na szkoleniu w dniu jego rozpoczęcia zakupiony bilet przepada, a wszelkie kwestie związane z ewentualnym przeniesieniem biletu wymagają uzgodnienia z
HolisticPrograms.
5. Treminarz szkoleń:
- Bieżący treminarz szkoleń dostępny jest na stronie: szkolenia-holisticprograms.com.
- HolisticPrograms zastrzega sobie prawo do zmiany terminów szkoleń ze względów logistycznych. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji HolisticPrograms nie jest zobowiązane do zwrotu poniesionych przez Klienta kosztów, przenoszenia biletu na kolejną edycję bądź do innej formy rekompensaty wobec Klineta.
§ 10
Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych
1. Wszelkie kwestie związane z bazami danych oraz ochroną danych osobowych
regulowane są szczegółowym opisem w Polityce Prywatności. Dostępne do przeczytania na: szkolenia-holisticprograms.pl.
§ 11
Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy
ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27
lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. -Kodeks cywilny (Dz.U. 1964
nr 16 poz. 93 ze zm.).
2. Spory wynikające ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości
rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili
złożenia zamówienia przez Klienta.
4. Data opublikowania regulaminu 22 kwietnia 2019 r.
§ 12
Uwagi dodatkowe
1. Autor materiałów HolisticPrograms Adam Kasperek zawartych na serwisach internetowych www.HolisticPrograms.pl oraz Szkolenia-HolisticPrograms.com, udostępniających i sprzedających towary tych stron internetowych nie świadczą indywidualnemu czytelnikowi/widzowi zawodowego doradztwa, ani usług o charakterze medycznym.
2. Wiedza tu zawarta jak i opisane procedury i sugestie nie mogą zastąpić konsultacji lekarskiej. Wszystko, co dotyczy zdrowia wymaga nadzoru medycznego, dlatego stosowanie jakichkolwiek metod i preparatów polecanych na tych stronach wymaga wcześniejszej konsultacji lekarskiej. Według prawa do lekarza należy ostateczna decyzja dotycząca leczenia.
3. Autor stron nie będą odpowiedzialni za żadne straty lub szkody rzekomo spowodowane przez jakiekolwiek informacje, bądź sugestie pochodzące z tej strony.
4. Autor na stronach publikuje różne przepisy i zalecenia. Nie odpowiada ednak za specyficzne potrzeby zdrowotne lub alergiczne czytelników, ogladających oraz klientów, które mogą wymagać nadzoru lekarskiego. Autor nie ponosi odpowiedzialności za niekorzystne reakcje na podane na stronach i oferowanych zalecenia i przepisy.
Jakiekolwiek działania zawsze konsultuj ze swoim lekarzem i nie rób niczego na własną rękę!
5. Wiedza tu zawarta jest tylko inspiracją do pogłebionej rozmowy i indwidualnej konsultacji każdego z: czytelników, ogladających oraz klientów, wraz ze swoim lekarzem prowadzącym i inymi specjalistami, pod których opieką i prowadzeniem, może się znajdować.
6. Korzystając z materiałow i towarów w tym szkoleń (eventów) dostępnych na serwisach internetowych www.HolisticPrograms.pl oraz Szkolenia-HolisticPrograms.com i ich subdomenach oraz dokonując zakupu towarów i usług tam zawartych akceptujesz powyższy regulamin w całości.
szkolenia@holisticprograms.pl (+48) 504-509-977 Sklepik Terapeutyczny